Redizajn ABC sira za nove uspjehe na domaćem i izvoznim tržištima

05. prosinca 2023.

ABC svježi krem sir jedan je od najsnažnijih brendova u Adria regiji koji već dugi niza godina gradi i uspješnu poslovnu priču na europskim i svjetskim tržištima jer se polovica ukupne proizvodnje plasira u izvoz. Kako bi ostali zanimljivi i privlačni potrošačima, na svim tim tržištima, ambalaža cjelokupne linije ABC sira je modernizirana uz zadržavanje prepoznatljivosti loga brenda.

Od prve proizvodnje ABC svježeg krem sira, davne 1980. godine, jednostavnost, domaće mlijeko i jedinstven okus su ostali osnova njegove kvalitete i autentičnosti. Već više od četrdeset godina Belje pokazuje da su posvećenost i samo tri sastojka (mlijeko s vlastitih farmi, vrhnje i malo morske soli) pravi recept za uspjeh na brojnim svjetskim tržištima i među različitim generacijama potrošača.

Od ukupne godišnje proizvodnje ABC svježeg krem sira 50% se proda na domaćem tržištu, a 50% se plasira u izvoz. Najveća izvozna realizacija se ostvaruje na tržištima Adria regije, a proizvod je prisutan na policama trgovina u 20 zemalja diljem svijeta. Zbog tehnologije proizvodnje i vrhunskih sastojaka, koji mu osiguravaju dug rok trajanja, ABC sir je dostupan i u Sjedinjenim Američkim Državama, Kanadi, Australiji, Bliskom i Dalekom Istoku.

Ovako širok plasman nema niti jedan drugi svježi mliječni proizvod iz Hrvatske, a svjetski renome traži i poseban pristup dizajnu ambalaže. Nakon nekoliko mjeseci istraživanja različitih tržišta i ponašanja potrošača, linija ABC svježih krem sireva dobila je novo ruho, a svaki od ukupno osam različitih vrsta ABC sira je dobio svoj specifičan kolor kod koji se jasno ističe na poklopcu.

Jasenka Barbarić, brand manager u Belju, za novi dizajn ambalaže kaže: „ABC svježi krem sir je dobio novi izgled koji se temelji na našoj dugogodišnjoj predanosti vrhunskoj kvaliteti i istinskoj strasti prema stvaranju proizvoda koji nadmašuju očekivanja naših potrošača. Svaki element je pažljivo osmišljen kako bi privukao pažnju kupaca i istovremeno odražavao našu posvećenost vrhunskoj kvaliteti. Ovim redizajnom ambalaže želimo unaprijediti iskustvo naših kupaca i osigurati da naš proizvod ostane prvi izbor za ljubitelje kvalitetnog sira diljem svijeta. Uz poboljšani vizualni dojam, naš ABC svježi krem sir i dalje jamči istu izvanrednu kvalitetu, prepoznatljiv okus i teksturu koji su mu osigurali reputaciju vrhunskog proizvoda.“

ABC sir donosi isti okus na kruhu, samo u novom ruhu pa će ABC classic oduševiti bogatim mliječnim okusom i kremastom teksturom u različitim vrstama pakiranja, od najmanjeg od 20g, pa sve do velikog obiteljskog pakiranja od 500g. Za sve koji vole bogate i raznovrsne okuse idealan izbor su ABC vlasac, ABC šunka, ABC kulen, ABC čili i ABC tuna. Bez laktoze, ali s puno proteina, ABC Fit je posebno namijenjen za sve poklonike aktivnog života, a za najmlađe tu je ABC Junior bogat kalcijem i bjelančevinama.

Vezane vijesti

Arhiva vijesti